نامه به مقام معظم رهبری بخاطر سوء استفاده نماینده(منبع سبلان نيوز)
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 288
بازدید کل : 47118
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 288
بازدید سال : 1108
بازدید کلی : 47118
نامه به مقام معظم رهبری بخاطر سوء استفاده نماینده(منبع سبلان نيوز)

 

جمعی از باغداران مشگین شهر با نوشتن نامه به مقام معظم رهبری از وی درخواست طلب حق مسلم حق آبه خود شدند.

این طومار که به امضای ۷ تن از اعضای شورای شهر مشگین شهر هم رسیده باغداران از اختصاص آب زراعی باغداران به منطقه ارشق و رضی  گله مند و از مقام معظم رهبری خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

در بخشی از این طومار که ایلقار نیوز منتشر کرده است، امده است: اینجانبان امضاء کنندگان ذیل، زارعان و باغداران و دامداران شهرستان مشگین شهر و روستاهای همجوار در خصوص تعدیات و اعمال غیر اصولی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مشگین شهر جناب آقای اسدی به حقوق حقه حقابه بر آن منطقه که عملا از موقعیت خود و اشرافشان بر ادارات و جهت اخذ و جمع آراء منطقه ارشق و شهر رضی سوء استفاده نموده و بدون ملاحظه وسعت زمین و حقابه به زارعین و باغدارن مشکین شهر در صدد انتقال آب زراعی به شهر رضی و حومه آن می باشد.

در این طومار  آمده است: لذا در خصوص تظلمات وارده درخواست رسیدگی داریم و علیرغم اینکه موضوع در قالب مکتوب های متعدد، محضر مسئولین محترم رسیده است، متاسفانه خواسته اهالی به دلیل اعمال نفوذ نماینده شهر، در استان اردبیل منتج به نتیجه نگردیده است.

این طومار در ادامه می افزاید: شایان ذکر است تنها درآمد اکثریت قریب به اتفاق اهالی مخصوصا حومه از طریق کشاورزی و باغداری تامین می گردد و اگر چنانچه آب ناکافی زراعی شهرستان با وعده و عیدهای واهی به جای دیگر انتقال یابد اهالی شهر و حومه عملا با استیصال و فقر مضاعف مواجه خواهند شد.

در ادامه این نطومار  با اشاره به اینکه نماینده این شهرستان به خاطر حفظ موقعیت خود در مجلس شورای اسلامی در انتخابات پیش رو، با توسل به ترفندهایی از جمله سرازیر نمودن حقابه به رودخانه ی اصلی در جریان سفر وزیر نیرو به شهر توسط رئیس امور آب شهرستان، برای نشان دادن زیادی آب به وزیر محترم، منافع اکثریت اهالی را به خاطر اقلیتی فدای متامع شخصی خود قرار داده است، آمده است: نماینده محترم نه تنها در برابر نسل حاضر، بلکه نسل های آینده نیز مسئول است که وی بدون در نظر گرفتن تبعات منفی چنین اعمالی، می خواهد منطقه ای را که تنها امتیازش سرسبزی می باشد به برهوتی ساختگی تبدیل نمایند.

در این طومار آمده است: قطعا مسئولیت نابسامانی که نتیجه تکتازی های آقای وکیل می باشد خود وی خواهد بود از محضر آن مقام منیع خواستاریم به علاج واقعه قبل از وقوع اقدام فرمایند و با اعزام بازرسانی از نهادهای ذیربط از جمله وزارت نیرو و کشور، اطلاعات و امنیت جهت استماع اظهارت اهالی و حومه از اقدامات غیر عرفی و قانونی وکیل محترم ممانعت به عمل آورند. قبلا گزید توفیقات کلیه مسئولین و خدمتگزاران خدوم جمهوری اسلامی ایران از خداوند مسئلت داریم.

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 916
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود